Traži
Filters
Close

Dostava robe

Naručenu robu šaljemo kurirskom službom OVERSEAS, INTEREUROPA, HP EXPRESS. Ukoliko sve naručene artikle imamo na skladištu, za narudžbe koje zaprimimo radnim danom do 12 sati pakete u pravilu šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta kroz 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) po otpremi. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu, Trgovina i servis Jurec će Vam poslati informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke, te od Vas zatražiti dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke.

Troškovi dostave

POŠILJKE

Pošiljka do (kg)

Cijena Zona 1 (kn)

Cijena Zona 2 (kn)

2

30,00

55,00

5

45,00

63,00

10

55,00

75,00

15

65,00

88,00

20

75,00

100,00

25

85,00

115,00

30

95,00

125,00

35

105,00

130,00

40

115,00

150,00

45

125,00

160,00

50

135,00

175,00

75

188,00

230,00

100

218,00

263,00

150

233,00

278,00

Za svaki započetih 100 kg

95,00

120,00

Područje Zone 1 i Zone 2

Mjesta u Republici Hrvatskoj koja pripadaju Zoni 1:

Zagreb 10000-10260, 10430 Samobor, 10360 Sesvete, 10431 Sveta Nedelja, 21000 Split, 22000 Šibenik, 23000 Zadar, 31000 Osijek, 32000 Vukovar, 33000 Virovitica, 35000 Slavonski Brod, 40000 Čakovec, 42000 Varaždin, 43000 Bjelovar, 44000 Sisak, 47000 Karlovac, 48000 Koprivnica, 49000 Krapina, 51000 Rijeka, 52000 Pazin, 52100 Pula.

Ostala nenavedena mjesta u popisu Zone 1 pripadaju Zoni 2, osim naselja koja se nalaze na otocima i u zoni poštanskog broja 20.

Dostava na otoke i područja poštanskog broja 20

Za preuzimanje ili dostavu pošiljaka na otoke i u području poštanskog broja 20 cijene se uvećavaju za 50% na cijenu prijevoza iskazanu za Zonu 1.

Napomena glede dostave

Prilikom registracije u webshop, svakako unesite kontakt broj telefona koji možemo proslijediti kurirskoj službi, kako bi Vas dostavljači mogli kontaktirati prije dostave i dogovoriti detalje.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Primili ste oštećenu robu, što učiniti?

1. U slučaju vidljivih oštećenja na pakiranju ili robi mora biti pritužba učinjena nakon primitka robe dostavi ili davatelju. Kupac takve robe nije obvezan prihvatiti i smije odbiti pošiljku.

2. U slučaju da je paket fizički oštećen, nedostaje sadržaj, pokazuje znakove otvaranja ili je proizvod u pakovanju oštećen,a kupac je svejedno preuzeo takav paket, kupac mora zatim poslati pritužbu na kurirsku službu ili davatelju. Ako sumnjate da je šteta uzrokovana tijekom dostave i od strane prijevoznika odnesite paket na njihovu najbližu poslovnicu u istom stanju kao što ste ga dobili (bez da ste išta dodali ili uklonili) i potpunite zapis za oštećenu pošiljku, ili se dogovorite s poštanskom jedinicom preko koje je proizvod isporučen da organizira posjetu njihovog službenika kod vaše kuće i u vašoj prisutnosti ispuni cjelovitu evidenciju oštećene pošiljke, onda se za zamijenu robe i riješavanje slučaja pobrine davatelj. Davatelj će se s kupcem dogovoriti za odgovarajuće rješenje u slučaju povreda koje su prihvatljive za kupca i ako kupac želi zadržati takav proizvod, davatelj može izdati financijski kredit za ozljede, ali ako je šteta prevelika i neprihvatljiva za kupca, kupac ima naravno pravo zamijeniti proizvod. Davatelj, će se zajedno s dostavnom službom pobrinuti da će se pritužba riješiti što je prije moguće.

Kupcu preporučamo da pregleda pakiranje i provjeri sadržaj u prisutnosti isporučitelja.